.

.

Thursday, September 1, 2016

BaBy Balm NaJLaa, Produk Bayi Terlaris Di Pasaran !

Penemuan terhebat dalam penghasilan Balm. Selepas membuat kajian ke atas herba herba perubatan Puan Gee membangunkan satu formula eklusif yang selamat dan berkesan untuk membantu menangani masalah kesihatan, merasa lebih segar dan nyaman, serta melindungi kulit manusia. Balm Najlaa merupakan produk bayi organic . Baby balm ini TIADA parabens, GMO, atau apa sahaja yang ibu ibu tidak inginkan untuk bayi.

Bahan-Bahan Utama:

Di adun menggunakan campuran herba perubatan turun temurun dan secrets Essential Oils dari serata dunia seperti Lavender, Eucalyptus, Pappermint, Minyak Kelapa Dara dan dan pelbagai lagi. Herba-Herba tradisional ini menenangkan dan memberi kesan penyembuhan.


Manfaat:

Organic Extra Virgin Coconut Oil perlahan-lahan melembutkan dan melembapkan kulit . Aroma ringan herba-herba menenangkan, Sementara Lavender, Eucalyptus dan ektraks herba herba tradisional  melegakan hidung berair dan selsema, batuk, resdung, penahan sakit semulajadi, bengkak dan benjol, tumit kaki merekah, lenguh lenguh badan.

Di sini, di NajLaa Baby Skincare, kami menjaga bayi dengan serius dan merumuskan produk-produk ini hanya menggunakan bahan-bahan yang paling selamat & paling murni.

Mengikut Puan Gee formulator Najlaa BaBy Balm : " Balm ini saya hasilkan untuk bayi saya pada mulanya. Bayi saya selsema dan hidung berair, sangat tidak selesa dan saya hanya mampu memandang dan mendukungnya. Naluri keibuan saya tidak berhenti di situ, apabila bayi tidor…saya mula bekerja keras  lewat malam menghasilkan balm untuknya. Hasilnya menakjubkan, bayi kelihatan lebih selesa, sihat dan gembira”.

Arahan Penggunaan: 

Sapu nipis pada hidung, dada dan belakang  bayi jika selsema dan hidung berair. Juga boleh disapu pada gatal-gatal dan gigitan serangga.  

Berminat hubungi:

NajLaa Baby Skincare
Tel: 019-9821809
FB : NajLaa Baby Skincare

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Widgets